Digitalitza el control horari de la teva empresa

App control horario antea checkin

Adapta't a la normativa amb la nostra solució integral de registre horari amb geolocalització

Geolocalització

Organitza les vacances del teu equip de manera intuïtiva.

Multiplataforma

Disponible des de PC, tauleta i mòbil.

Augmenta la rendibilitat

Del teu negoci controlant la productivitat dels teus empleats.

Confidencialitat

Antea CheckIN compleix amb la nova normativa europea RGPD en matèria de protecció de dades.

Gestió de les vacances

Organitza les vacances del teu equip de manera intuïtiva.

Suport i atenció personalitzats

Suport multiplataforma adaptat a les teves necessitats.

Geolocalització​

Multiplataforma

Augmenta la rendibilitat

Confidencialitat

Gestió de les vacances

Suport i atenció personalitzats

Descobreix tot el que et pot oferir Antea CheckIN

Avisos i notificacions​

Importació de treballadors

Portal de l'empleat

Informes

Control d'IPs

Integrat amb Antea Laboral

Avisos i notificacions

Cada empleat pot establir les hores en què l'aplicació mòbil l'avisarà que ha de registrar l'accés.

Importació de treballadors

Pots donar d'alta els teus treballadors al sistema mitjançant plantilles CSV.

Portal de l'empleat

Comparteix documentació amb els teus empleats i organitza els seus tiquets, despeses i vacances.

Informes

Informes de faltes d'assistència, baixes i vacances, tot a través del teu propi ordinador, tauleta i mòbil.

Control d'IPs

Controla des de quina IP poden registrar els accessos al centre els empleats.

Integrat amb Antea Laboral

La integració amb el nostre programa Antea Laboral facilita la sincronització de dades i el registre d'hores a les nòmines.

Preguntes freqüents programa Antea CheckIN

Antea CheckIN és una eina líder a Espanya per al registre horari, dissenyada per complir amb la normativa vigent i optimitzar la gestió del temps dels empleats. Desenvolupada per Antea, ofereix una solució senzilla i pràctica per controlar la productivitat i assistència del personal. Antea CheckIN no només optimitza la gestió horària, també garanteix la seguretat de les dades i facilita el compliment de la normativa.

Multiplataforma: Disponible per PC, tauleta i mòbil, permetent-ne l’accés des de qualsevol dispositiu.

Gestió de les vacances: Organitza les vacances del teu equip de manera intuïtiva.

Avisos i notificacions: Configuració d’alertes per recordar als empleats quan registrar la seva entrada i sortida.

Importació de treballadors: Permet registrar empleats mitjançant la importació de fitxers CSV.

Portal de l’empleat: Comparteix documentació amb els teus empleats i organitza els seus tiquets, despeses i vacances.

Informes: Genera informes detallats de faltes, baixes i vacances.

Control d’IPs: Et permet controlar des de quines adreces IP poden registrar els seus accessos els empleats.

Integració amb Antea Laboral: Sincronització de dades per incloure el registre horari a les nòmines.

Augment de la rendibilitat: Millora la productivitat portant un control eficient del temps treballat.

Disponibilitat immediata: L’eina de seguida està a punt per ser utilitzada un cop es contracta.

Confidencialitat: Compleix amb el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD).

Atenció personalitzada: Ofereix suport personalitzat per qualsevol necessitat o incidència.

Des del nostre web https://www.anteacheckin.es/ o a través de l’e-mail de contacte o del telèfon podem resoldre tots aquests assumptes.

E-mail: soporte@anteacheckin.es

Telèfon gratuït: +34 672 118 805

Des de qualsevol navegador web accedint a https://www.anteacheckin.es/. Descarregant l’aplicació per a dispositius mòbils Android o iOS (Apple) des de les seves respectives botigues. Si no saps quina escollir, pots accedir a https://www.anteacheckin.es/ i a la part inferior del nostre web (sota l’apartat de contacte) hi tenim dos accessos fixats, per Android i per iOS (Apple).

La primera vegada que accedeixis al sistema, hauràs d’establir una contrasenya per motius de seguretat. Si no és el primer cop que inicies sessió, al manual d’Antea CheckIN s’hi explica com pots modificar la clau des de dins del sistema.

Si en un futur necessites reiniciar la contrasenya, la pots recuperar en aquesta mateixa pàgina, i immediatament rebràs un correu amb la teva nova clau d’accés.

Empresa: Hauràs d’introduir el CIF de l’empresa i el correu de recuperació que s’hagi proporcionat al sistema.

Empleat: Hauràs d’introduir el NIF de l’empleat i el correu de recuperació que s’hagi proporcionat al sistema.

No, des de l’aplicació mòbil només es permet l’accés al mòdul de registre horari (i no és un accés complet). Si un treballador vol sol·licitar vacances o fer servir el mòdul de documentació per pujar el model 145, ho ha de fer des del navegador web.

Al menú lateral esquerre, a la part inferior hi ha l’opció Ajuda. Si hi fas clic, baixaràs el manual que et correspongui en funció de si ets a la secció de Registre horari o a la de Vacances i de si hi has accedit com a empleat o com a administrador.

L’aplicació Antea CheckIN Multiempleat es pot fer servir si cal que els empleats registrin els seus accessos des d’un únic dispositiu comú a l’empresa, en lloc que els empleats instal·lin als seus mòbils l’aplicació Antea Registre Horari. Només està disponible per a tauletes Android.

Preguntes freqüents sobre la normativa del registre horari a les empreses

Des de l’entrada en vigor del Reial Decret Llei 8/2019, totes les empreses d’Espanya, les pimes també, estan obligades a portar un registre diari de la jornada laboral dels seus treballadors. Aquesta mesura pretén garantir els drets laborals, evitar abusos i aportar transparència a les relacions laborals. Així i tot, moltes petites i mitjanes empreses encara gestionen el control horari de forma manual, que és poc eficient, i fins i tot n’hi ha que no en fan, exposant-se a sancions que poden superar els 6000 euros.

A més del risc legal, una mala gestió horària pot generar desorganització, fer minvar la productivitat i crear mal clima laboral.

L’empresa garantirà el registre diari de la jornada laboral, que haurà d’incloure l’horari específic d’inici i final de jornada de cada persona treballadora, sense perjudicar la flexibilitat horària que s’estableix en aquest article.

L’esmentat text també apareix reflectit a l’Estatut dels Treballadors, article 34.9. Pots consultar la normativa actual aquí.

Sí, és essencial que el registre de jornada estigui signat per les persones treballadores perquè sigui considerat vàlid. En cas contrari, no s’ajustaria als requisits legals. Així ho va designar el Tribunal Superior de Justícia de Galícia a la sentència 2516/2024 en condemnar una empresa a abonar 5750 euros en concepte d’hores extra a una persona treballadora perquè el seu registre horari s’havia dut a terme en paper i no portava la seva signatura. El Tribunal Superior de Galícia va determinar que si un registre en paper no porta la signatura de la persona treballadora es considera nul, amb la qual cosa va determinar que l’empresa estaria obligada a abonar les hores extra reclamades. A més, segons la doctrina del TJUE, la càrrega de la prova sobre la jornada laboral correspon a les empreses. Això significa que són les empreses les que han d’assegurar-se que el registre de jornada es realitzi de manera adequada. Així doncs, per evitar futures sancions, es recomana fer servir el registre horari electrònic i evitar riscos laborals.

Sí, les persones treballadores que duen a terme la seva activitat laboral en modalitat de teletreball també han de registrar l’inici i final de la seva jornada. Aquest punt és crucial per garantir el seu dret a la desconnexió digital. El més recomanable és utilitzar sistemes informatitzats o automatitzats que garanteixin una menor manipulació, ja que davant d’una inspecció, qualsevol irregularitat detectada pot comportar que s’exigeixi tot el registre a l’empresa.

En algunes ocasions, les empreses poden complir amb el seu deure d’incorporar un sistema de registre de la jornada, però són les persones treballadores les que decideixen no fitxar. No fitxar pot ser considerat un incompliment laboral, amb la qual cosa l’empresa tindrà la potestat de sancionar les persones treballadores que no compleixin amb les seves obligacions. És important entendre que si no es fitxa, no hi ha una constància de les hores que ha treballat la persona treballadora i es pot entendre que s’ha absentat del seu lloc de treball. Si es tracta d’un oblit puntual a l’hora de fitxar, simplement s’advertirà la persona treballadora, però si aquella persona directament es nega a fitxar, se li imposarà una sanció que podria anar des d’una suspensió temporal fins a l’acomiadament.

En algunes ocasions, les empreses poden complir amb el seu deure d’incorporar un sistema de registre de la jornada, però són les persones treballadores les que decideixen no fitxar. No fitxar pot ser considerat un incompliment laboral, amb la qual cosa l’empresa tindrà la potestat de sancionar les persones treballadores que no compleixin amb les seves obligacions. És important entendre que si no es fitxa, no hi ha una constància de les hores que ha treballat la persona treballadora i es pot entendre que s’ha absentat del seu lloc de treball. Si es tracta d’un oblit puntual a l’hora de fitxar, simplement s’advertirà la persona treballadora, però si aquella persona directament es nega a fitxar, se li imposarà una sanció que podria anar des d’una suspensió temporal fins a l’acomiadament.

El 2023, la Inspecció de Treball va intensificar la vigilància sobre el compliment del registre horari a les empreses, cosa que va derivar en un augment del 45% interanual de les infraccions detectades, amb aproximadament uns 35.500 procediments realitzats.
El 2024 va continuar aquest enfocament rigorós i el 2025 també està persistint, especialment tenint en compte el context de la reducció de la jornada laboral prevista a 37 hores i mitja setmanals.

Actualment, el Consell de Ministres ha aprovat, a proposta del Ministeri de Treball i Economia Social, l’avantprojecte de Llei per a la reducció de la duració màxima de la jornada ordinària de treball i la garantia del registre de la jornada i el dret a la desconnexió.

Després de ser aprovat al Consell de Ministres, l’avantprojecte ha de ser revisat novament pel Govern de l’Estat abans de ser remès al Congrés dels Diputats per a la seva tramitació parlamentària. Aquest procés inclourà la possibilitat de presentar esmenes i votacions a totes dues cambres, abans que sigui publicat al Butlletí Oficial de l’Estat (BOE).

El Govern de l’Estat espera que la nova jornada laboral entri en vigor abans del 31 de desembre de 2025.

Gabinet de comunicació.

El Consell de Ministres va aprovar el 26/08/2025 la nova estratègia de la Inspecció de Treball i Seguretat Social pel període 2025-2027, que inclou un augment de 554 inspectors, subinspectors i personal tècnic i administratiu, a més d’una “forta” inversió de més de 28 milions d’euros per seguir incrementant les millores tecnològiques. També es crearà un laboratori d’informàtica forense dedicat a l’obtenció de proves digitals. Aquesta fulla de ruta facilitarà el compliment del nou conjunt normatiu que millora els drets laborals i la qualitat de la feina.

Què diuen de nosaltres els nostres clients

Aplicació molt intuïtiva i fàcil de fer servir, molt contents amb Antea CheckIN.

Cooperativa Panadera Hervense SCA

Sebastián González García

Amb el registre horari d’Antea, tot és més còmode.

Restaurante El Guanche Alte Schule

Marysol Silvia König

Baixa Antea CheckIN al teu dispositiu mòbil o tauleta